Qui som...

Club Camper

El camper, més que un vehicle, és una filosofia de vida. És un trosset de llibertat. És un aquí, ara i perquè sí. És el sentir-se part de la natura que t’envolta. És un modus de vida que ens uneix.

Però, que és un camper?. Doncs un camper és una furgoneta, majoritàriament Volkswagen, que ha estat modificada, en origen o posteriorment, per convertir-la en una mena de petita autocaravana. En tot cas un camper és la transformació d’un vehicle en una llar, en un lloc on viure-hi.

Als anys 60, els hippies les van fer famoses a tot al mon i des d’aleshores s’han relacionat amb la llibertat, amb gent diferent i, sobre tot, especial.

Aquesta filosofia va portar l’any 1998 a la fundació del Club Camper, i des d’aleshores el Club ha anat creixent. Actualment organitzem, cada mes, una sortida de cap de setmana a algun indret de la geografia catalana per tal de conèixer algun, lloc o realitzar alguna activitat interessant. També organitzem sortides més llargues, per setmana santa o ponts a altres indrets de l’estat o del sud de França.

Inscrits a: