Cuadro de texto: Un grup d’amics de totes les edats.
Sortides i visites a llocs d’interès.
Conèixer el país.
Activitats esportives.
Caminades i excursions a peu i en bici.
Àpats organitzats pel Club.
Festes, balls i música.
Descomptes en col·laboradors.
 Orientació per viatges.
Experiència.
I el que tu ens puguis oferir...

Us oferim:

Cuadro de texto: Fes-te’n soci….

Vols/voleu venir…?

Al Club Camper hi trobareu una colla de gent de totes les edats amb l’afecció comuna de la nostra estimació per les furgos, per l’amistat, per compartir el que portes, per enraonar amb el veí i riure amb ell.

També pel nostre país i per tot el món, per conèixer aquell racó idíl·lic que només tu saps però on t’agrada portar els teus amics.

Al Club hi trobaràs gent amb experiència en mecànica, reparacions, instal·lacions i manteniment de les nostres furgos, gent que sempre sap on trobar aquella peça o aquell recanvi i que no sols et diran on trobar-ho si no que t’ajudaran a fer-ho.

Al Club segurament hi trobaràs a algú que ha estat on tu vols anar i t’explicaran el millor camí i el millor que hi pots trobar.

Al Club fem una sortida “oficial” al mes, que es comunica per correu als socis i que acostuma a ser a algun indret amb algun interès i/o atractiu especial però també podràs/podreu conèixer gent amb qui sortir pel vostre compte.

Al Club Camper hi trobaràs amics.